§ 1. ZASADY OGÓLNE
– Miejsca siedzące w lożach są płatne i poddawane rezerwacji,
– Restauracja w trakcie imprez cyklicznych udostępnia każdorazowo bezpłatne miejsca siedzące nie podlegające rezerwacji,
– Dokonanie rezerwacji nie jest równoznaczne z pozytywnym przejściem selekcji w restauracji oraz nie ma związku z zakupieniem biletu wstępu,
– Odbiór rezerwacji powinien nastąpić do godz. 22:00 przy kasie restauracji. Po upływie tego terminu rezerwacja traci ważność i zostaje anulowana oraz odsprzedana innym zainteresowanym gościom w restauracji,
– Obowiązkiem rezerwującego jest powiadomienie o rezygnacji z rezerwacji.
Właściwy sposób dokonywania anulacji następuje poprzez wiadomość e-mail z adresu e-mail wskazanego podczas rezerwacji podając datę imprezy na którą dokonana została rezerwacja, numer zarezerwowanego stolika (loży) oraz imię i nazwisko osoby rezerwującej na właściwy dla miejsca odbywania się imprezy adres restauracji [adres email],
– ZADYMA s.c. Pintscher, Majerczyk przy ul. Kilińskiego 54a, 34-700 Rabka-Zdrój NIP 7162689202 REGON 060090597 zastrzega sobie prawo odmowy wprowadzenia tancerzy / tancerek na wieczory panieńskie czy kawalerskie.
§ 2. REZERWACJA LOŻY
– Rezerwacji loży można dokonywać online na stronie restauracji www.celejow.siwydym.pl
– ZADYMA s.c. Pintscher, Majerczyk przy ul. Kilińskiego 54a, 34-700 Rabka-Zdrój NIP 7162689202 REGON 060090597 ma prawo odmówić przyjęcia rezerwacji lub dokonać anulowania rezerwacji w przypadku gdy cel rezerwacji stanowczo odbiega od profilu restauracji,
– Rezerwacja ONLINE jest możliwa 7 dni w tygodniu, z wyłączeniem czasu przerw technicznych niezależnych od administratora,
– Rezerwacja online jest ważna po zaakceptowaniu maila zwrotnego wysłanego przez system rezerwacji oraz dokonaniu płatności za rezerwację online. Zaleca się wydrukowanie maila zwrotnego celem potwierdzenia rezerwacji przy jej odbiorze,
– Rezerwacji online w dniu imprezy można dokonywać wyłącznie do godziny 17:00,
§ 3. PŁATNOŚĆ:
– ZADYMA s.c. Pintscher, Majerczyk przy ul. Kilińskiego 54a, 34-700 Rabka-Zdrój NIP 7162689202 REGON 060090597 świadczy drogą elektroniczną usługi w zakresie rezerwacji loży on-line za pośrednictwem systemu płatniczego PayU https://www.payu.pl/
– Rezerwacji w serwisie www.celejow.siwydym.pl dokonuje się poprzez wykonanie zaleconych przez automatyczny system rezerwacyjny czynności, wypełnienie formularza oraz zlecenie wymaganej płatności, jeżeli wymagają tego warunki cenowe oferty.
– Jednostką płatniczą jest złoty polski (PLN).
– Płatności realizowane są bezpośrednio w trakcie procesu rezerwacji on-line. Jeżeli dokonanie płatności jest warunkiem jej potwierdzenia, klient zostanie o tym poinformowany. Rezerwacja uważana jest za gwarantowaną, wyłącznie po dokonaniu przedpłaty w wysokości ustalonej przez restaurację. Wysokość przedpłaty określona jest w warunkach oferty cenowej.
– System generuje automatycznie potwierdzenie e-mailem wysyłane na podany adres e-mail.
– Cennik rezerwacji standardowej zamieszczony jest w zakładce rezerwacje na stronie restauracji www.celejow.siwydym.pl może ulegać on zmianie w przypadku imprez tematycznych, co każdorazowo podawane będzie do informacji publicznej,
– Rezerwacja loży (w tym opłata) dokonywana jest poprzez system rezerwacji on-line dostępnego na stronie internetowej restauracji. W miarę wolnych miejsc możliwa jest również rezerwacja loży na miejscu, w dniu imprezy.
– Opłacenie loży jest gwarancją wyłączności na dane miejsce siedzące do końca imprezy – mają Państwo prawo wyprosić z zarezerwowanej loży nieznajome osoby lub poprosić o to pracowników ochrony.
§ 4. ZWROTY I REKLAMACJE
– Dokonując anulacji rezerwacji na najpóźniej 7 dni przed planowaną imprezą, osoba zamawiająca nie ponosi żadnych kosztów tej operacji.
– Dokonując anulacji rezerwacji w terminie krótszym niż 7 dni przed planowaną imprezą, osoba zamawiająca otrzymuje zwrot w wysokości 50% przedpłaty (Moment anulowania rezerwacji liczony jest od momentu wysłania maila z prośbą anulacji oraz z załączonym potwierdzeniem rezerwacji)
– Dokonując anulacji rezerwacji na mniej niż 24 godziny przez planowaną imprezą, zamawiającemu nie przysługuje zwrot przedpłaty.
– Właściwy sposób dokonywania anulacji następuje poprzez wiadomość e-mail z adresu e-mail wskazanego podczas rezerwacji podając datę imprezy na którą dokonana została rezerwacja, numer zarezerwowanego stolika (loży) oraz imię i nazwisko osoby rezerwującej na właściwy dla miejsca odbywania się imprezy adres restauracji [adres email]
– Reklamacji rezerwacji można dokonywać poprzez wiadomość e-mail na właściwy dla miejsca odbywania się imprezy adres restuaracji: [adres email]
– Po dokonaniu rezerwacji nie ma możliwości zmiany terminu.
– Reklamacja zostanie rozpatrzona w czasie 14 dni od dnia dostarczenia wiadomości na właściwy adres email.
– Osoba dokonująca rezerwacji ma 14 dni na zwrot/odstąpienie od umowy bez podania przyczyny bądź odniesienie się do ustawy z dnia 30 maja 2014 r.o prawach konsumenta, art. 27